Thursday, May 28, 2009

Broilers / Broilerit



12 comments:

  1. mä tääl mietin jo että uskallanko kattoo ees noita, ja kun viimenää uskalsin, piti taas ettiä leukaa tuolta lattialta. Kerta kaikkiaan UPEITA! O.O

    ReplyDelete
  2. These are perfect! So real looking, makes me wish it was Thanksgiving! Yum!!!

    ReplyDelete
  3. Jeeee! Ihanat sekä kypsät että vähemmän kypsät. Ihan mielettömän hienot!

    ReplyDelete
  4. Thank you all! I just love to read your comments :)))))))

    On ihanaa saada palautetta näistä mineilyistä...kiitos paljon :)))))

    - mirja

    ReplyDelete
  5. Upeita!!! Mun sormilla ei saisi väännettyä broilereita :D

    ReplyDelete
  6. Voi että nää on niiiiin ihania ja herkullisen näköisiä. Tuletko Lahteen myymään

    ReplyDelete
  7. Kiitti Saara :) Sormet on kyllä mulla välillä vähan isoa kaliiberia näihin minihommiin, mutta näillä sitä on pärjättävä ;))
    Kiitos Leilukka:) Joo, kyllä mä oon Lahteen tulossa..Siellä varmaan tavataan:))

    ReplyDelete
  8. Olipa kiva tavata. Saako sinulta myös tilattua noita ruokia.

    ReplyDelete
  9. Kuin myös, Leilukka :)) Kyllä näitä myös tilata saa:))

    ReplyDelete
  10. These roat chickens look delicious~ :D~

    ReplyDelete